Lam

Lam

piątek, 16 czerwca 2017

Laminine przy bezsenności i bólach kręgosłupa

Od lat cierpię na bezsenność, układ immunologiczny, zespół x, omdlenia wazowagalne, dyskopatie lędźwiowe, szyjne, mosty kostne na kręgach TH, zwyrodnienia wszystkich stawów, refluks żołądkowy, wieńcówkę, niedotlenienie mózgu, tarczyca , cukrzyca, nerki i jeszcze inne tam.

Rano budziłam się przymulona i bardziej zmęczona niż wieczorem a teraz wstaje wyspana i rześka.  Po 2 dniach zażywania lamininy 1x1, bezsenność zniknęła. Zwiększyłam na 2x2 i 1x Omega+++ w południe, już po tygodniu bóle stawów i kręgosłupa z ostrych stały się tępe i słabsze. Dziennie przyjmowałam kilkanaście tabletek, które zniszczyły mi żołądek i nerki. Po trzech tygodniach przyjmowania lamininy odstawiłam leki przeciwbólowe, coraz częściej poruszam się bez kuli i odstawiłam leki z apteki, na razie oprócz tych na nadciśnienie, które jeszcze sporadycznie biorę. Skończył się problem z łzawieniem i pieczeniem oczu, nie musze operować ani nosić kolanówek na żylaki bo pięknie się zmniejszyły i całkiem ładnie wyglądają.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz